תיאור המשרה:
- מענה טלפוני, פרונטלי ומענה למיילים
- טיפול בפניות שמועברות ע"י מוקד השירות ומחלקות פנים אירגוניות.
- עבודה בממשקים עם מחלקות מהארגון (מוקד, מחלקת ביטוח, מחלקת גבייה, הנהלת חשבונות, מנהלי תיקי לקוחות, מחלקה טכנית ועוד) וגורמים מחוץ לארגון (קציני רכב, מוסכים, מכוני רישוי, פנצ'ריות ועוד).
- טיפול בחוזים ודוחות כגון: חריגות ק"מ, הסבת דוחות, טיפולים תקופתיים
דרישות:
- ניסיון בשירות – יתרון משמעותי
- שליטה בכל יישומי האופיס
- תודעת שירות גבוהה
- יכולת עבודה בצוות
היקף:
- א'-ה', 8-17 , ימי שישי פעמיים בחודש עד השעה 12 לערך
Application ends on
January 1, 1970