תיאור המשרה:
התפקיד כולל בניית אסטרטגיה שיווקית למותג
ביצוע מחקרי וסקרי שוק, הובלה וביצוע של קמפיינים אונליין ואופליין, ניתוח הקמפיינים ומשפכי
המכירה למיקסום ביצועים למול חברות הדיגיטל, מוקד המכירות ורשת המכירות,
אחריות על תקשורת וחוויית הלקוח בכול נקודות המגע במסע לקוח עבודה מול היצרן
דרישות:
תואר ראשון בתקשורת/שיווק/מנהל עסקים- חובה, תואר שני- יתרון
3 שנות ניסיון לפחות בתפקיד דומה בחברה בינלאומית, לרבות ניהול תקציב גדול- חובה
ניסיון בעבודה עם מותג גלובלי- יישום שפת מותג בינלאומית ואדפטציות מקומיות
ניסיון בייזום והוצאה לפועל של פעילויות שיווקיות בכול הערוצים, משלב האסטרטגיה ועד
לביצוע – חובה
ניסיון בניהול נכסים וכלים דיגיטליים, קמפיינים דיגיטליים ושליטה ברשתות חברתיות- חובה
Aנגלית ברמה גבוהה מאד- דיבור, כתיבה, הכנת מצגות
היקף:
משרה מלאה
יום שלישי עבודה מהבית