תיאור התפקיד:
- ניהול ישיר של נציגי שירות ומכירה.
- הנעה והובלה של הנציגים.
- ניהול שגרות והמשמרת באופן שוטף – ניהול תורים, שיחות מנהל, ומתן עזרה מקצועית לנציגים.
- אחריות לעמידה ביעדי השירות והמכירה במוקד.
- אחריות על גיוס, קליטה והדרכה של נציגים חדשים.
- שימור עובדים קיימים.
- אחריות על חניכה, אימון וניהול מקצועי של הנציגים במוקד.
- אחריות על הנעה והובלת מכירות דרך לקוחות הסניף ובניהול התקשרויות יזומות אל לקוחות החברה.
- מדידה, מעקב ודיווח ביצועי הנציגים באופן שוטף.
- עבודה מול ממשקים וגורמים בחברה ומחוצה לה ואל מול מספר מערכות בו זמנית.
- הפקת דוחות על בסיס יומי/חודשי הסקת מסקנות והטמעתן במוקד.
- ניהול התלונות ברמת הארגון, ביצוע תהליכי שיפור ותובנות
דרישות התפקיד:
- ניסיון ניהולי קודם כראש צוות/ מנהל מוקד שירות – חובה.
- אנגלית ברמה טובה מאוד.
- יכולת אנליטית – הפקת דוחות, ניתוח, בניית יעדים, מדידה, הפקת לקחים ופעולות לשינוי והטמעה.
- ידע באקסל- חובה.
- ניסיון בעבודה עם מערכות דיגיטליות ועם מספר ערוצי מדיה במקביל.
- ייזום, יצירתיות, ושירותיות ללא פשרות.
מיקום:
- פתח תקווה
שעות וימי עבודה:
- עבודה במשרה מלאה בימים א'- ה' עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
Application ends on
January 1, 1970