נציג\ת שירות טכני במוקד

תיאור המשרה:

מענה טלפוני וכתוב למרכזי השירות

תיעוד פניות וניהול ידע

תמיכה בפעילויות שוטפות של הצוות והמרכז הטכני.

מענה ראשוני לשיחות טלפון ;/ פניות המגיעות ממרכזי השירות / מרכז קשרי לקוחות.

תיעוד השיחה, סינון והעברה להמשך טיפול במידת הצורך.

ניהול מלאי, השאלה והחזרת כלים ייעודיים למרכזי השירות.

דרישות:

ניסיון בתחום מתן תמיכה טכנית – יתרון.

שליטה מלאה באופיס – חובה

הבנה טכנית בסיסית עד טובה בתחום הרכב – יתרון משמעותי לבעלי ניסיון קודם בתמיכה טכנית או עבודה טכנית בענף הרכב.

יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות: ניסיון בעבודה עם מערכות CRM, דוא"ל, אקסל, ונכונות ללמוד מערכות יצרן (כגון DISS, TOOLORG).

תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים (מוקד טכני, מנהלים טכניים, מחסן, מרכזי שירות).

יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית תחת משימות מוגדרות.

היקף:

משרה מלאה: 8:00-17:00 ימים: א-ה


    בלחיצה על שליחת קורות החיים, אני מאשר/ת כי קראתי את מדיניות הפרטיות, ומסכים/ה לכך שקורות החיים שלי יישמרו במאגר חברת Just premium ידוע לי כי אני רשאי/ת לבקש עיון, תיקון או מחיקה של המידע בכל עת.

    תאריך אחרון לשליחת קורות חיים למשרה זו: January 1, 1970
    מספר משרה: 6393
    שתף משרה זו
    תאריך אחרון לשליחת קורות חיים למשרה זו: January 1, 1970

    מידע כללי

    • מיקום פתח תקווה
    • קטגוריית משרה תמיכה טכנית
    • Salary $
    • סוג משרה משרה מלאה

    שירות לקוחות