תיאור המשרה:
מענה טלפוני וכתוב למרכזי השירות
תיעוד פניות וניהול ידע
תמיכה בפעילויות שוטפות של הצוות והמרכז הטכני.
מענה ראשוני לשיחות טלפון ;/ פניות המגיעות ממרכזי השירות / מרכז קשרי לקוחות.
תיעוד השיחה, סינון והעברה להמשך טיפול במידת הצורך.
ניהול מלאי, השאלה והחזרת כלים ייעודיים למרכזי השירות.
דרישות:
ניסיון בתחום מתן תמיכה טכנית – יתרון.
שליטה מלאה באופיס – חובה
הבנה טכנית בסיסית עד טובה בתחום הרכב – יתרון משמעותי לבעלי ניסיון קודם בתמיכה טכנית או עבודה טכנית בענף הרכב.
יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות: ניסיון בעבודה עם מערכות CRM, דוא"ל, אקסל, ונכונות ללמוד מערכות יצרן (כגון DISS, TOOLORG).
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים (מוקד טכני, מנהלים טכניים, מחסן, מרכזי שירות).
יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית תחת משימות מוגדרות.
היקף:
משרה מלאה: 8:00-17:00 ימים: א-ה
