תיאור המשרה:
רישום הוצאות ספקים: רישום הוצאות לפי סניפים של החברה (יתרון).
רישום הוצאות כרטיסי אשראי: רישום הוצאות של מנהלי החברה והתאמות הכרטיסים (יתרון).
רישום הוצאות קופות קטנות: ניהול רישום הוצאות קופות קטנות של סניפי החברה.
סידור עסקאות אנשי המכירות: סידור עסקאות של אנשי המכירות בהתאם לנהלי הנהלת חשבונות.
משימות בצוות הכספים: ביצוע משימות בצוות הכספים לפני הכנת מאזנים ועל פי צרכי המחלקה.
דרישות:
תעודה 1+2-חובה
ניסיון מינימום שנה ניסיון בהנהלת חשבונות
מיומנויות מחשב נדרשות:
אקסל
עדיפות וחשיבות לבעלי/ות ניסיון בתוכנת Sap Business One
היקף:
משרה מלאה: א'- ה' 9-18 שעות נוספות (רק במקרה הצורך) -גמישות בשעות (אפשר 8-17 אבל עם אופציה להשאר מידי פעם עד 18:00- פעם בחודש משמרת חובה שנשארים עד 18:00.)
ימי שישי אחת לחודש 8-14
