תיאור המשרה:
קבלת פני הלקוחות אירוח המבקרים ויצירת חווית לקוח חיובית באולם התצוגה
מתן מענה פרונטלי וטלפוני בדסק הקבלה ואחריות על טרקלין ההמתנה לרבות קיום כיבוד, ייצוגיות הטרקלין, מכונת קפה, וכולי.
הפקת סידור עבודה יומי לרבות אחריות על יומני המסירות / נסיעות התרשמות / פגישות מכירה.
עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים-לקוחות, רשת סוכנויות המשנה, עובדי החברה ויחידות המטה.
דרישות :
יכולת תקשורתית מפותחת תודעת שירות וסבלנות.
יכולת עבודה תחת עומסים בסביבה דינאמית מול לקוחות וחברי הצוות.
12 שנות לימוד, יתרון משמעותי לבעלי בגרות מלאה ו/או תואר ראשון.
ניסיון תעסוקתי של שנה ומעלה בתחום שירות לקוחות פרונטלי / אדמיניסטרציה.
שליטה ביישומי האופיס. היכרות עם מערכת תפנית, מיקרוסופט דינמיקס – יתרון.
אנגלית ברמה טובה – יכולת לנהל שיחה עם לקוחות – יתרון.
היקף:
ימי שישי 08:00-14:00 קבוע
א'-ה' 8:30-18:00 יום אחד חופשי באמצע שבוע .
