תקנון ותנאי שימוש באתר

תקנון ותנאי שימוש באתר

אתר Just Premium בכתובת: https://just-premium.co.il/ (להלן: "האתר") הינו אתר ברשת האינטרנט. בעלת האתר ומפעילתו הינה החברה רק פרימיום בע"מ, ח.פ. 515355279 (להלן: "רק פרימיום").

רק פרימיום הינה חברת השמה העוסקת בגיוס עובדים ותיווך בין מחפשי עבודה ובין מעסיקים פוטנציאליים. משתמשי האתר אשר הינם מעסיקים יכולים לפנות באמצעות האתר לקבלת שירותי השמה ומשתמשי האתר אשר הינם מחפשי עבודה יכולים לחפש באמצעות האתר משרות מתאימות, להגיש קו״ח, ולקבל מגוון שירותים (להלן: ״השירותים״).

להלן יפורטו בפניך תנאי השימוש באתר ומדיניות הפרטיות.

  1. כללי
    • הגלישה באתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון ותנאי שימוש אלו (להלן: ״התקנון״). אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן הגלישה באתר וביצוע פעולות בו מעידים על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון. רק פרימיום שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון, מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. מועד החלת השינוי כאמור יהיה מרגע פרסומו באתר. כמו כן, רק פרימיום שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לאתר ו/או לאפשרות לבצע רישום ו/או פעולות באתר ו/או לבטל השתתפות של משתמש שהתנהגותו אינה הולמת או שאינה תואמת את הוראות התקנון, או המנסה לפגוע בניהולו התקין של האתר.
    • תקנון זה מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין רק פרימיום, לכל דבר ועניין. מובהר כי גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, מהוות את הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר. ויודגש, כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע להוראת תקנון האתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד רק פרימיום ו/או מי מטעמה.
    • לצורך תקנון זה, "משתמש" הינו כל אדם רשאי להשתמש באתר, לרבות לבצע פעולות באמצעות האתר, הכל בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:
      • המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות; במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, הנך נדרש לידע את הוריך ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלך (להלן: "ההורים") בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת האתר. על ההורים חלה אחריות ליידע את הקטינים המעוניינים לגלוש באתר בדבר התקנון וכן לפקח על פעילות הקטינים בכדי שהקטינים יפעלו על פי תנאי תקנון זה. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטינים באתר מהווה הסכמה של הקטינים ו/או ההורים לאמור בתנאי התקנון.
      • המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני פעיל ברשת האינטרנט.
    • האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים והשימוש בלשון זכר או נקבה הוא מטעמי נוחות בלבד.
    • במקרה שייקבע כי הוראה בתקנון זה אינה ניתנת לאכיפה או שהינה חסרת תוקף מטעם כלשהו, לא יהא בכך כדי להשפיע או לפגוע בחוקיותן, תקפותן ואכיפתן של שאר הוראות התקנון.
  2. הגלישה באתר
    • הגלישה באתר והעיון בו אינם דורשים הרשמה, והוא פתוח לכל משתמש. בעת השארת פרטים באתר יתבקש המשתמש למסור פרטים אישיים כגון: שם פרטי, שם משפחה, טלפון וכן כתובת דואר אלקטרוני פעילה, שם החברה המגייסת במקרה שהמשתמש הינו מעסיק, קובץ קורות חיים במקרה שהמשתמש הינו מחפש עבודה. מסירת פרטים חלקיים או שגויים עלולים למנוע את האפשרות להשתמש בשירותים המצויים באתר ולסכל את האפשרות ליצירת קשר במקרה הצורך.
    • מובהר כי אין חובה על-פי חוק למסור את המידע, אולם בלא למוסרו לא ניתן יהיה להשתמש בשירותים המצויים באתר. רק פרימיום לא תעשה  בפרטים שנמסרו שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של רק פרימיום המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה.
    • השארת פרטים באתר, בכפוף להסכמת הגולש, כוללת, בין היתר, קבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס למבצעים uעדכונים המוצעים למשתמשים רשומים.
    • רק פרימיום רשאית לקבוע מעת לעת, דרכי זיהוי לכניסה לאתר ובכלל זה התחברות לאתר דרך רשתות חברתיות ו/או כל פלטפורמה אחרת.
  3. השירותים המוצעים באתר
    • השירותים המוצעים על ידי רק פרימיום יופיעו ויוצגו על גבי דפי האתר, כאשר רק פרימיום שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מגוון השירותים או להפסיקם ללא הודעה מוקדמת. כמו כן, רק פרימיום אינה מחויבת בכל דרך שהיא, לקיים מגוון כלשהו של שירותים.
    • רק פרימיום מאפשרת  למעסיקים לפנות אליה דרך עמוד "צור קשר" באתר. רק פרימיום אינה מחויבת לחזור לכל המעסיקים אשר פונים אליה לצורך התקשרות לטיפול במשרות, ורשאית ליצור קשר רק עם מעסיקים להם היא יכולה לספק שירות. עבודה מול מעסיק פוטנציאלי כרוכה בחתימה על הסכם התקשרות מחייב בין הצדדים.
    • רק פרימיום רשאית לעדכן את המשרות באתר בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. עם זאת, רק פרימיום אינה מחויבת לפרסם את כל המשרות הפתוחות הקיימות במאגריה.
    • פרסום המשרות באתר אינו מחייב את רק פרימיום. המשתמש אשר הינו מחפש עבודה מאשר כי הוא מודע לכך שתחום ההשמה והצעות העבודה הינו דינמי ועל כן, רק פרימיום לא מתחייבת לכך שהמשרות המצויות באתר יהיו מעודכנות כל העת.
    • המשתמשים באתר יכולים להגיש קו"ח באופן כללי ו/או ולהגיש מועמדות למשרות ספציפיות המפורסמות באתר.
    • בעת הגשת קו"ח באמצעות האתר, המשתמש מצהיר כי הוא מודע שפרטיו מועברים באופן אוטומטי למאגר המידע של רק פרימיום. המשתמש מצהיר כי הוא מודע לכך שרק פרימיום לא מתחייבת לכך שיצרו עימו  קשר לגבי אותה משרה, או למשרות אחרות, או בכלל, אלא רק במקרה שתמצא התאמה ראשונית למשרות פתוחות ורלוונטיות.
    • המשתמש אחראי לבדוק בעצמו את כל הנוגע למשרה המוצעת, לשאול בראיון הרלוונטי מול המעסיק את כל השאלות הרלוונטיות. התחלת עבודה אצל מעסיק משמעה שהמשתמש מצא את המשרה כרלוונטית עבורו וכי הוא, מרצונו החופשי, בחר לעבוד אצל אותו מעסיק. רק פרימיום אינה אחראית למערכת היחסים בין המעסיק לעובד כפי שיפורט בהרחבה מטה.
  4. אחריות
    • אין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לאופן הפעילויות של השירותים המוצעים בו. רק פרימיום לא תהה אחראית לשום נזק, ישיר או עקיף, אשר ייגרם לגולש כתוצאה מהסתמכות על מידע המופיע באתר ו/או בקישורים לאתרים אחרים ו/או כל מקור מידע פנימי ו/או חיצוני אחר ו/או שימוש בשירותים אשר מוצגים על ידו.
    • עצם הפרסום באתר לא מחייב את רק פרימיום  בשום צורה בנוגע להתנהלות המעסיקים אשר התקשרו עם רק פרימיום לצורך קבלת השירותים – אופי הראיונות שלהם, עמידה בכללי הרגולציה או הפרת הוראות כל דין, וטיב העבודה בפועל במקום העבודה.
    • אין בין המשתמשים באתר אשר הינם מחפשי עבודה, לבין רק פרימיום יחסים מכל סוג שהוא, לרבות יחסי עבודה, אלא אך ורק יחס של תיווך בינם לבין מעסיקים. המשתמש אחראי בעצמו לכל מערכת היחסים עם המעסיקים לרבות ההתקשרות עימם.
    • אין לראות באמור באתר כהמלצה על מקום עבודה, אלא על מידע אינפורמטיבי כללי אשר מבוסס על מידע הנמסר על ידי המעסיק. רק פרימיום משמשת כמתווכת בין מעסקים המחפשים עובדים חדשים לבין מחפשי עבודה, ואין לה כל אחריות בנוגע למערכת היחסים אשר תתגבש או תירקם בין המעסיק למחפש העבודה, החל מהשלב הראשוני של הפניית קו״ח למעסיק ועד לעבודה עצמה.
    • רק פרימיום לא תהיה  אחראית לכל נזק (ישיר או עקיף), הפסד, עגמת נפש והוצאות שייגרמו לגולשים ו/או למשתמשים באתר ו/או לצדדים שלישיים כלשהם בעקבות שימוש או הסתמכות על כל תוכן, מידע, נתון, מצג, תמונה, וידאו, אודיו, פרסומת, מוצר, שירות וכו' המופעים באתר. כל הסתמכות כאמור נעשית על-פי שיקול דעתו ואחריותו הבלעדית של המשתמש באתר.
    • האתר בכללותו, לרבות כל המידע המופיע בו, מוצע לציבור כמות שהוא, ויהיה מדויק ונכון ככל הניתן, ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או לחלופין, יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע.
  5. אבטחה ופרטיות

רק פרימיום ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. פרטיו האישים של המשתמש (שם, דואר אלקטרוני וכדומה), יישמרו במאגר המידע של רק פרימיום ואחת ממטרותיו היא דיוור ישיר. להסרה, יש לפנות בכתב לשירות הלקוחות של רק פרימיום לכתובת הדוא"ל __________gil@just-premium.co.il_____. ביצוע ההסרה עשוי לארוך עד 14 ימי עבודה מיום קבלת הפנייה. ככלל, מובהר כי מאחר ובאתר מבוצעות פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של רק פרימיום להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי רק פרימיום ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי רק פרימיום. כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, רק פרימיום לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. רק פרימיום מתחייבת כי לא תעשה שימוש בפרטי המשתמשים הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע השירותים, וכן, לצורך שמירת קשר עם המשתמש. למרות האמור לעיל, רק פרימיום תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע ברק פרימיום ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, המשתמש עשה שימוש בשירותי רק פרימיום לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי רק פרימיום צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי. כמו כן, רק פרימיום תוכל להשתמש בפרטיו האישיים של המשתמש, ללא זיהוי המשתמש הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים.

  1. קניין רוחני

כל זכויות הקניין הרוחני בכל התכנים באתר, לרבות סימני המסחר, הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של רק פרימיום בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר רק פרימיום, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר רק פרימיום, בבסיס הנתונים באתר, ברשימות ובתמונות המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם רק פרימיום בלא קבלת הסכמת רק פרימיום מראש ובכתב. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר רק פרימיום לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות התקנון ו/או בלא לקבל את הסכמת רק פרימיום מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם וככל ותינתן). בכלל זה נאסר לאסוף נתונים מן האתר באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית.

אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב בלא קבלת רשותה המפורשת של רק פרימיום מראש ובכתב. אין להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame) גלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו אלא לעמוד הבית בלבד. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו רק פרימיום, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה לכך מראש ובכתב. השם רק פרימיום, שם המותג, סימני המסחר של רק פרימיום (בין אם נרשמו ובין אם לאו) וכיוב' – הם כולם רכושה של רק פרימיום בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמת רק פרימיום בכתב ומראש. אייקונים (icons) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של רק פרימיום ו/או מי מטעמה. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם רק פרימיום נתנה את הסכמתה לכך, מראש ובכתב.

  1. דין וסמכות שיפוט

הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או על סכסוך הנובע ממנו, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת, הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובע, במישרין או בעקיפין, מהוראות תקנון זה ו/או מהשימוש ו/או מרכישות באתר – תהא לבתי המשפט המוסמכים במדינת ישראל.

  1. צרו קשר

רק פרימיום מקפידה על קיום הוראות החוק ומכבדת את זכותם של משתמשי האתר ואחרים לפרטיות ולשם טוב. אם אתה סבור כי פורסם באתר תוכן הפוגע בך מטעם כלשהו, נא פנה אלינו לפי הפרטים שלהלן ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם. פניות כאמור ניתן להעביר באמצעים הבאים:

כתובת:אשקלון טלפון: 054-7630979

דוא"ל: gil@just-premium.co.il