מדיניות פרטיות ושמירת סודיות

רק פרימיום מכבדת את פרטיות המשתמשים באתר ורואה חשיבות רבה בשמירה עליה.

מטרת מדיניות הפרטיות המובאת להלן הינה לפרט את יחס רק פרימיום לכל נושא הפרטיות של המשתמשים באתר, לרבות המידע שמסרו המשתמשים באתר, המידע שנאסף על נוהגיהם באתר והשימוש שעושה רק פרימיום במידע זה.

  1. המידע שנאסף
    • רק פרימיום נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ולהגן ככל הניתן על סודיות המידע האישי של משתמשיה והיא תעשה בו שימוש לצרכים פנימיים בלבד, לרבות יצירת קשר עם המשתמשים, אספקת השירותים ללקוחות, דיוור פרסומות ומידע שיווקי של רק פרימיום במידה והמשתמש אישר זאת באתר.
    • הינך מצהיר כי כל הפרטים האישיים, הנמסרים על ידך באתר, הינם נכונים ומלאים וכי הם נמסרים מרצונך החופשי ובהסכמתך המלאה, מבלי שחלה עליך חובה כלשהי למסרם.
    • כאשר אתה משתמש באתר, יתכן שנאסף עליך מידע כגון:
      • מידע על המחשב שלך, כולל כתובת ה-IPשלך, מיקומך הגאוגרפי, סוג הדפדפן והגרסה שלו, ומערכת ההפעלה;
      • מידע על הביקורים והשימוש שלך באתר, כולל מקור ההפניה, אורך הביקור, צפיות בעמודים, ונתיבי המעבר שלך באתר;
      • המידע שתזין בזמן השימוש בשירותים באתר שלנו;
      • מידע שנוצר בזמן השימוש באתר, כולל מתי, כמה, ובאילו נסיבות אתה משתמש בו;
      • מידע שקשור לשירותים בהם אתה משתמש או העברות שאתה מבצע באתר כולל את השם, הכתובת, מספר הטלפון, כתובת הדואר האלקטרוני וכד'.
    • רק פרימיום נעזרת בשירותי Google Analyticsלצורך איסוף מידע סטטיסטי וניטור פעולות האתר ועשויה להיעזר בנוסף או במקום גם בשירותי גופים אחרים. כאשר אתה משתמש באתר, יתכן שנאסף עליך מידע כגון העמודים בהם צפית, מידע שקראת, פרטי ההתחברות שלך – סוג המכשיר סוג הדפדפן כתובת הIP ועוד. אם התחברת באתר באמצעות מנגנון התחברות צד שלישי – כמו למשל – התחברות באמצעות חשבון מייל או פייסבוק, יתכן ויאספו עליך פרטים אישיים ומידע נוסף שיועברו מהצד השלישי לאתר. המידע שמסרת באתר והמידע שנאסף עליך בעת השימוש באתר כפופים למדיניות פרטיות זו ולהוראות כל דין.
  2. שימוש במידע
    • רק פרימיום מתחייבת שלא לעשות כל שימוש בפרטים של  הרשומים במאגר המידע שלה אלא לצרכי הפעילות העסקית של רק פרימיום – גיוס והשמת עובדים.
    • בעת העברת קורות חיים לרק פרימיום על ידי מחפש עבודה, המשתמש מאשר כי הוא מודע לכך שרק פרימיום באמצעות נציגיה ובהתאם לצורך, תעבור על קורות החיים ותבדוק התאמה ראשונית למשרות פתוחות ורלוונטיות. במידה ותמצא התאמה ראשונית לאחת או יותר מהמשרות, נציגי רק פרימיום ייצרו קשר עם מחפש העבודה ובהתאם למידת ההתאמה, קו״ח שלו יועברו למעסיקים הפוטנציאלים או למי מטעמם ובכפוף להסכמת מחפש העבודה.
    • רק פרימיום עשויה לשלוח אליך מעת לעת בדואר אלקטרוני, טלפון ו/או תוכנת מסרים מידיים, מידע אותו ביקשת לקבל במסגרת שירותי האתר. בכל עת תוכל לבקש לחדול מלקבל מידע.
    • למרות האמור לעיל, רק פרימיום תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי גם מבלי לבקש את הסכמתו במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, המשתמש עשה שימוש בשירותי רק פרימיום לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי רק פרימיום צו שיפוטי המורה לו למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי.
  3. Cookies
    • האתר משתמש בעוגיות (להלן "Cookies" ו/או "עוגיות") לצורך תפעולו השוטף והתקין, לשם אבטחת הנתונים בו והמידע אותו מוסר המשתמש, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, למען אימות פרטים, לשם שיפור חווית הגלישה באתר, תוך התאמת האתר להעדפותיו האישיות של המשתמש, להקל על הגלישה באתר, לשם אפיון המוצרים המתאימים למשתמש, להתאים עבורו פרסומות הרלבנטיות אליו, אף בגלישתו באתרים אחרים, הכל למטרות סטטיסטיות, מחקריות ומסחריות, וכמובן לצרכי אבטחת מידע.
    • עוגיות הן קבצי טקסט, אשר הדפדפן של המשתמש יוצר לפי פקודה ממחשבי רק פרימיום. חלק מהעוגיות יפקעו כאשר המשתמש יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשבו. העוגיות מכילות מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקר המשתמש, משך הזמן ששהה באתר, מהיכן הגיע אל האתר, מדורים ומידע שהמשתמש מבקש לראות בעת הכניסה לאתר ועוד. כמו כן יכול והעוגיות ישמרו אף מידע בדבר הרגלי הגלישה של המשתמש באתרים אחרים, לרבות האתרים בהם גלש, העמודים באתרים וכל פעולה אחרת בהם. המידע בעוגיות מוצפן, ורק פרימיום נוקטת צעדי זהירות כדי להבטיח שרק מחשבי רק פרימיום או מי מטעמה יוכלו לקרוא ולהבין את המידע האגור בהם.
    • האתר עשוי לעשות שימוש אף בעוגיות צד ג' – למשל עוגיות של חברת Google כגון אלו המוטמעות תוך שימוש ב-Google Analytics העוזרות לרק פרימיום להתאים עבור המשתמש את חווית הגלישה. למידע נוסף על עוגיות אלו ניתן לפנות לאתר של גוגל בכתובת https://www.google.com/intl/en/policies/technologies/ads/.
    • במקרה של משתמש שאינו מעוניין לקבל עוגיות, ניתן להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן האינטרנט. לשם כך יש להיוועץ בקובץ העזרה של הדפדפן המתאים. עם זאת, יש לזכור כי נטרול העוגיות עלול לגרום לכך שלא יהיה ניתן להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר.
  4. נהלי אבטחה
    • רק פרימיום עושה שימוש במערכות תוכנה מתקדמות ובנהלי אבטחה מחמירים במטרה למזער סיכוני חדירה למערכותיה ולמזער חשיפה לא מורשית למאגרי המידע שבבעלותה. עם זאת, מובהר כי אין פתרון אבטחתי מוחלט וכי רק פרימיום אינה מתחייבת לחסינות מוחלטת של מערכותיה מפני גישה בלתי מורשית.
    • במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון, רק פרימיום לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם למשתמש ו/או למי מטעמו, אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
    • מכיוון שפעולות המשתמש באתר מבוצעות בסביבה מקוונת, אין לאתר את האפשרות להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות לשרתים שלה או לחשיפת המידע האישי בידי אנשים אשר מבצעים פעולות אשר אינם חוקיות ועל כן, משתמש רק פרימיום מוותר בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה כלפי רק פרימיום בקשר לכל נזק בקשר לכך, כולל שימוש שייעשה בשל כך במידע האישי שלו.
    • המידע עליך מאוחסן במאגרי מידע המנוהלים על ידי רק פרימיום ו/או על ידי צד שלישי מטעמה בכפוף לתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע"ז-2017.  מידע רגיש, כגון סיסמאות, נשמר במאגרי המידע בצורה מוצפנת. מאגרי המידע עשויים להימצא מחוץ לגבולות מדינת ישראל. בעצם השימוש באתר, אתה מסכים להעברת המידע עליך ולשמירתו מחוץ לגבולות ישראל.
  5. הזכות לעיון במידע
    • לפי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, הינך רשאי לעיין במידע עליך המוחזק במאגרי המידע של רק פרימיום. באם תמצא כי המידע עליך אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, הינך רשאי לפנות לחברה בבקשה לתקן את המידע עליך או למוחקו. אם המידע שבמאגרי המידע של רק פרימיום משמש לצורך פניה אישית אליך, הינך זכאי לדרוש שמידע זה יימחק.
    • כל פנייה שלך לחברה בנוגע לעיון במידע עליך ו/או שינויו, תעשה בכתב לפי הפרטים המופיעים בעמוד יצירת הקשר באתר. מחובתך לוודא כי פנייתך הגיעה לחברה ומטופלת על ידה. רק פרימיום מסירה מעצמה אחריות לפניות שלא הגיעו אליה ו/או שהגיעו אליה שלא בכתב ו/או שאינן קריאות וברורות.
    • אם לדעתך רק פרימיום פוגעת בפרטיות המשתמשים בו ככלל, או בפרטיותך כפרט, אנא פנה לחברה בכתב לפי הפרטים המופיעים בעמוד יצירת הקשר באתר.
  6. שינוי במדיניות הפרטיות
    • רק פרימיום שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת וללא כל הודעה מוקדמת את מדיניות הפרטיות. השינויים במדיניות הפרטיות ייכנסו לתוקף בתוך 48 שעות מרגע העדכון. רק פרימיום רשאית על פי שיקול דעתה לעדכן את המשתמשים בשינוי במדיניות הפרטיות. המשך שימושך באתר מהווה הסכמה לנוסח המעודכן של מדיניות הפרטיות. אם אינך מסכים עם הנוסח המעודכן, עליך להפסיק את השימוש באתר.