האם בתקופה האחרונה אתם מגיעים שחוקים לאותו מקום עבודה, חושבים על שינוי, אך עוד לא מעזים לקפוץ למים? אתרי המשרות נראים מפתים – אבל קצת יותר קשה לחפש עבודה כאשר אתם כבר עובדים במקום כלשהו? זה הזמן לשקול לאתר את עבודת החלומות שלכם באמצעות חברת השמה. אז מה הקסם של חברות אלה, ומדוע כדאי להיעזר בהן?

שלחו קורות חיים פעם אחת והגיעו למיטב החברות בתחומכם

אחת הפעולות המייגעות במסע המפרך של חיפוש העבודה היא איתור המודעות הרלוונטיות לניסיון שלכם ומשלוח של קורות החיים. נכון, אנו כבר לא עושים זאת בפקס או בדואר, וכיום ניתן לשלוח את קורות החיים במייל – אך האם אתם באמת נלהבים לחזור על הפעולה הזו עשר, עשרים או חמישים פעמים? חברות ההשמה עושות זאת עבורכם. אתם שולחים פעם אחת את קורות החיים, ומשם – העבודה הקשה עוברת לחברת ההשמה. קורות החיים שלכם יגיעו לידיים הנכונות מבלי שתצטרכו לעשות דבר.

ההמלצה הטובה ביותר – כי "אין הנחתום מעיד על עיסתו"

דמיינו את הסיטואציה הבאה: מעסיק מחפש את האדם הנכון למילוי משרת מנהל השיווק הבא בחברה. הוא מקבל עשרות קורות חיים, אך חברת ההשמה שלכם יוצרת אתו קשר, מבקשת ממנו לעצור את שטף הראיונות ולדבר עם ישראל ישראלי, ששימש בעבר כמנהל השיווק בחברה בתחום דומה? אין תחליף להמלצה של חברת ההשמה עליך, במיוחד אם כבר שימשת בתפקיד דומה בעבר או שכעת אתה עוסק בתחום זהה.

קל יותר למצוא עבודה בזמן שאתה עובד במקום אחר בעזרת חברת ההשמה שלך

המשכורת החודשית שלנו היא דבר שמרבית המשפחות אינן יכולות לחיות בלעדיו. לכן, מרבית מחפשי העבודה מנסים לאתר את המשרה הבאה עוד בזמן שהם עובדים במקום הקודם. הרבה יותר קשה להוציא שיחות ולקבל הצעות לראיון עבודה כאשר הבוס שלכם נמצא במרחק קצר מכם. מה אם הוא יגלה שאתם חושבים לעזוב, וימצא מחליף לפני שנחתם בבטחה במקום הבא? חברת השמה מסייעת לכם למצוא מקום עבודה בדיסקרטיות ומתאמת את הראיונות עבורכם. כל שנותר לכם הוא רק להגיע לראיון ולהרשים את הבוס הבא.

לסיכום, את המשרה הנחשקת הבאה מומלץ לחפש דרך חברת השמה מקצועית, לדלג על שלב קורות החיים ולהגיע לראיונות בחברות הנחשבות ביותר בדרך הקצרה והנוחה.